Ugrás a fő tartalomra

Heti Pozitív Randomságok ^^


 Hát akkor lássuk is, hogy mi jó dolog történt velem a héten :)

Most kicsit visszafelé haladok, mert a kép is csak tegnapi. Tehát tegnap túrázni mentünk volna, de eléggé ködös, hideg és nyákos volt az idő, így ezt egy jobb idős hétvégére átraktuk. Viszont így megejtettük a heti bevásárlást, és kivételesen én is mentem. Mivel nevem napja volt tegnap, így megleptem magamat a cuki növénykével itt a képen :) Az ablakomban már van két aloe vera, gondoltam középre költöztetek valami másmilyen zöld növényt. Amúgy nagyon szép kék orchideát láttam, de egyrészt az orhideáimtól tavaly, vagy tavalyelőtt szabadultam meg, és emiatt nem akarom újra gyűjteni őket. Másrészt 10.000 forint kicsit sok érte. Volt mondjuk már kék orchideám, de korántsem ennyibe került :D

Ha már vásárlás, sikerült beszereznem egy új párnát is. Rejtélyes okból a tavalyelőtt vásárolt párnám olyan bénácskává vált másfél év alatt. Reménykedem, hogy ez majd jobb lesz, eddig amúgy egészen kellemes :)

A hét nagy része gyorsan telt. Roppant sok kérés érkezett a könyvtárnak, sok összekészített csomag volt és sokért nagyon gyorsan jöttek is :)

Megkaptam a már "új" fizetésemet. Kb. 9.000 forinttal keresek többet, ami azért ha nem is rengeteg, de azért megérezhető. (Bár így, hogy vettem növényt meg párnát, kb. ki is maxoltam ezt a "többletet" :D)

Írtunk elégedettségi kérdőívet, bár nem volt szerintem rá annyi idő, mint amennyi kellett volna, főleg, hogy közben folyton csengettek és szaladgálhattam :D De azért értékelem, hogy 5 év után újra kitölthettük.

Járt benn nálam AniTiger :) És ha nem is tudtunk őrülten sokat beszélgetni, de azért tudtunk egy kicsit :)

A héten egészen sok könyvet/képregényt sikerült elolvasnom, és kicsit le tudtam csökkenteni a nálam lévő kölcsön könyvek számát is :)

Igazándiból összességében jó hetem volt. Az időjárás mondjuk kicsit szomorkás és sötét, de ettől eltekintve nem nagyon van okom panaszra. Azokat az embereket, akik általában elrontják a hangulatom, próbálom kerülni. Mindenki érdekében, az se jó, ha nekem lesz tőle sz*r kedvem, és az sem jó, ha nekik, és véletlen egyszer őszintén válaszolok a dolgaikra :D Jobb a békesség, minél kevesebb emberrel beszél az ember, azok közül akik "veszélyt" rejtenek annál nyugodtabb az élete :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Margareta Magnusson: Végső rendrakás svéd módra

Joggal kérdezhető, hogy az ember 32 évesen, miért olvas olyan könyvet, ami arról szól, hogy miként takarítsd ki magad után, az életedet, hogy aztán a gyerekeidnek, unokáidnak, ne az maradjon meg belőled, hogy mennyi holmid volt, hanem az emlékek.  Hogy miért olvastam? Mert, miért ne? Ugyan nem tervezek meghalni, de ismerjük be, hogy a 21. században sem működik máshogy az élet, tehát hopp meghalhat az ember, akár minden előjel nélkül is. És be kell ismernem, ha valamikor bekövetkezik (mint tudjuk, a halál az egyetlen biztos pont az életünkben), akkor én sem szeretnék teher lenne. Sem a cuccaimmal, sem egyéb dolgaimmal. Plusz érdekelt, hogy erről miként gondolkozik Margareta. Cikket persze olvastam már vele, és az meglehetősen felkeltette az érdeklődésem a téma iránt, de szerettem volna ezt könyv formában is, kicsit bővebben elolvasni.  Ami mindenképpen megfontolandó, a könyv olvasása után, hogy bevezessek én is egy dobozt, hogy "HALÁLOM UTÁN KIDOBANDÓ" felirattal. Olyan do

Lauren Blakely: Kőkemény

G ondoltam, hogy a wellness-re valami könnyed kis könyvet fogok magammal vinni. Ezt a könyvet, már tavaly is néztem, hogy annyira gáz a borító, a fülszöveg és a cím, hogy ezt olvasnom kell. Persze pénzt nem vagyok hajlandó érte adni, de hála az égnek a közelemben kölcsönkérhető volt. Itt is, köszi AniTiger! Kezdjük is a külcsínnel, ha már így azt emeltem ki. Külcsín: 2/5 És meg is mondom mi ez a pontozás. Az 5 nálam az lenne, ha egy ütős és kellemes, a könyvhöz illő borítót kap a könyv, ha van egy szerkesztő, egy akárki, aki átolvassa a könyvet és kijavítja az elütéseket, és a helyesírási hibát, ha egy könyvet jó kézbe venni. Tehát ez lenne az 5 pontos külcsín. Jelen esetben, a borító botrányos, a kiadói marketing botrányos volt, a fülszöveg szintén botrányos. És igen, azért a helyesírást át kellett volna valakinek nézni. 2 pont, mert sokkal több elütést vártam. De körülbelül ennyi a pozitív dolog a könyv kivitelezésében.

Lukács Liza: Az éhes lélek gyógyítása

Hmm, jó is ez a könyv, meg nem is. Gyorsan végig lehet rajta futni, és vannak benne információk, de nekem, azaz érzésem támadt, hogy mond is valamit meg nem is. Anorexia és bulimia mondjuk jóval többet szerepelt benne, mint a túlsúly vagy túlevés például. És kétlem, hogy az emberek nagyobb százalékát sújtaná ez a két betegség, és nem a túlsúly, és túlevés…  Minden esetre érdekes könyv. Érdemes elolvasni, mert egy csomó fontos dolgot megtud az ember. Mint például, hogy az evés az emberek egy hányadában úgy működik, hogy esznek, mert unatkoznak, vagy esznek, mert szomorúak, vagy esznek, mert vidámak. Amúgy én általában a hangulat kompenzáláskor könyvet szoktam venni nem enni. Ennek ellenére nem mondom, hogy nincs mit csiszolni a saját életmódomon, és nincs helye annak, hogy változtassak. Már csak anyagi és egészségügyi lehetséges problémák miatt is.  Ami viszont nekem kicsit abszurd volt, hogy vannak emberek, akik havi x száz ezer forintot költenek kajára (már ez is abszurdum az é