Magamról

Saját fotó
Munkámat tekintve könyvtári adminisztrátor vagyok. 2006.12.01-e óta, a József Attila könyvtárban (Dunaújvárosban). Kölcsönzés a fő munkaterületem, de emellett, foglalkozom a beérkezett ajándékkönyvekkel, javítom a katalógus hibáit, és a könyvtár Molyos profilját is én használom, tehát én töltöm fel az új könyveinket, és rakom fel oda a híreket. Emellett még ezer más dolgot csinálok, amit általában az éves beszámolóba is elfelejtek beírni, mert már annyira alap :D Nagyvenyimen élek édesanyámmal, egy kertes házban, Bogi kutyánkkal, aki mindenkit szeret, főleg ha kap simogatást és ennivalót :) Érdeklődési körömet elég könnyű lekövetni a blogon, igen a legaktívabb a könyvek szeretete, utána jön az írás. Témakörben a Kelet, a spiritualitás, a buddhizmus, az önsegítő irodalom. Ha szépirodalomra vetemedek, akkor inkább fantasy, minimális romantika, de amúgy bármit szívesen kipróbálok (maximum az első 50 oldal után abbahagyom). Koromból adódóan már megtanultam, hogy nem MUSZÁJ elolvasni egy könyvet, ha nem vonz be, akkor el kell engedni, akkor nem nekem íródott.

2024. április 16., kedd

2024-es tervek 2.0


 Az élet kissé újra írta a terveimet. Mint, olvasási, mind blogos, mind magánéleti fronton. Úgyhogy gondoltam frissítem, hogy jelenleg, mi a prioritás, és mi az, amit a közeljövőben szeretnék elérni. Magamnak is jó, ha le van írva, meg közeli ismerősök bátran kérdezgethetik, hogy na hogy állsz? :D

A jogosítvány megszerzése került a lista élére. Édesapám nem rég hunyt el, a családban ő vezetett (oké, a tesóméknak is van jogsija, csak az ország két ellentétes szegletében vannak :D), így itt maradtunk anyummal, kocsival, de jogosítvány nélkül. És nem egy ártalmas dolog, ha van aki vezesse. Vásárlás, orvos stb. miatt jó dolog lenne. 

Ahol most tartok, beiratkoztam az autósiskolába, és az e-titán felületén megkezdtem a tanulást. Bár még csak az első modullal végeztem, de legalább már elkezdtem. A terveim közt az van, hogy úgy nyár végére, szeptember elejére már lesz jogosítványom. Lehet túl optimista vagyok, de nem érdekel ;)

A blogot is szeretném továbbra is vinni, talán lesz időm KRESZ-en kívül is olvasni majd, meglátjuk. Szeretném, ha olvasni és írni is visszatérnék. Az elmúlt másfél hónapban egyik se fért valahogy bele az időbeosztásomban. A munka mellett elég nehéz mindenre IS időt szakítani, de szép lassan felépül az új rutin, és kialakul, hogy mikor vannak kerti munkák, házi munkák, tanulás idő és szórakozás :)

A molyos olvasási éves tervemet még nem töröltem, de valószínű negyedét sem fogom teljesíteni, de azaz igazság, hogy az úgy el is engedtem. Majd valamikor lesz arra is időm ^^

Nincsenek megjegyzések: