Egy kis
szösszenet következik, amiben leírom miért is NEM fogok többet az Alexandrától
rendelni. Nem fogok semmi olyat írni, ami nem valós. Itt nem a rágalmazás a
cél, nem is akarom lejáratni az online boltjukat. Csak és kizárólag arra hívnám
fel a figyelmet, hogy ilyen levelekkel és hozzáállással vásárlókat vesztenek.
Akkor kezdjük is a legelején. Több éve
vásárlója vagyok a hálózatnak (alexandra.hu), regisztrált felhasználó, aki mint
úgy általában az emberek, rendelni is szokott. Ismerősökkel, családdal
összefogva, több tízezreket költöttem el az évek során az ő boltjukban.
Törzsvásárlói kártyám ugyan nincs, de kijelenthetem, hogy az egyik Kedvenc
oldalam volt.
Mindenki tudta, hogy július 15-én kezdődött a
nagy Alexandra akció az 50-60-70-80-90%-os leárazással együtt. Mindenki ezt
várta, és szerintem a molyok és nem molyok nagy hányada 10-20 könyvvel biztosan
gazdagodott (személyenként). 15-én reggel hatkor keltem, mert hétkor már ment a
buszom, gondoltam rá is nézek az oldalra, mert volt pár (sok) könyv, amit
szerettem volna megrendelni. Molyon egy ismerősöm szólt, hogy nézzek már rá,
vannak könyvek 1 Ft-ért is. Nagy akcióra vártunk, és ugyan kicsit fura volt, az
1 Ft, de mivel nem minden könyvre, hát gondoltam, valami raktárkisöprés lehet a
dolog hátterében, hát megnéztem. Sokat találtam, ami érdekelt és sokat, ami
nem. Megválogattam mit rendelek, és végül 18 könyv került a kosaramba. Igen,
mind egy forintért, meg +550 Ft postaköltségért. 06.41- kor elküldtem
a rendelést, azonnal meg is érkezett, hogy sikeresen rendeltem, és elmentem
dolgozni.
10.55-kor érkezett egy készletfoglaló email
is, így boldogan dolgoztam tovább, teljes biztonságban és meggyőződéssel, hogy
akkor tényleg milyen jó, hogy korán felkeltem, benne vagyok még az akcióba
(bármilyen akció is ez). Aztán 14:15 egy újabb email érkezett,
először feltételeztem, hogy a szállításról jön. Végtére már csak az hiányzott a
rendelés teljes zárásaként. De nem. Jött egy email:
„Sajnálattal
tájékoztatjuk, hogy a Pécsi Direkt Kft. által üzemeltetett Alexandra ONLINE
internetes áruház működése során 2013. július 15-én, hétfőn 0 órától reggel 8
óráig technikai jellegű rendszerhiba lépett fel.
Ezen okból az ebben az
időtartamban leadott megrendelését nem tudjuk teljesíteni, azt töröltük, a
kellemetlenségért elnézését kérjük.
Amennyiben továbbra is
szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, kérjük, felhasználónevével és
jelszavával bejelentkezve adja le újra megrendelését.
Ha megrendelésével
kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal az online@alexandra.hu e-mail címen.
Köszönjük, hogy
érdeklődésével és vásárlási szándékával megtisztelt bennünket.”
Megjegyezném, hogy ekkor én már beleéltem
magam, hogy a könyveket megkapom. Mert mind érdekelt, egy órát szántam rá, hogy
átnézzem a könyveket és a kosaramba pakoljam őket. Teljes mértékben elhitették,
hogy igen, ezt meg fogod kapni. Elmentem az oldalukra, elolvastam a
szabályzatukat, majd írtam egy email-t nekik, hogy magyarázzák meg (kedves
voltam), mi okon lépnek vissza. A rendszer hiba persze elfogadható magyarázat
lett volna, de ettől még megtévesztettek… ugyanis a készletfoglalás már nem az adott
időszakban volt, és még csak nem is automatikus email… elméletileg. Tudtommal.
A levelemre sokáig nem válaszoltak semmit.
Négy nap után jött egy levél, hogy kérik türelmemet, majd tíz nappal később az
alábbi, számomra felháborító levelet kaptam:
Tisztelt Kovács Dóra!
Korábbi levelünkben tájékoztattuk, hogy a Pécsi Direkt Kft. által
üzemeltetett Alexandra ONLINE internetes áruház működése során 2013. július
15-én, hétfőn 0 órától reggel 8 óráig technikai jellegű rendszerhiba lépett
fel.
A fenti okból az ebben az időtartamban leadott megrendelését nem tudjuk
teljesíteni, azt töröltük, a kellemetlenségért elnézését kértük, és kérjük
ezúton is.
A távollévők
között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm.
rendelet. 7. § (2) bekezdés szerint, ha a vállalkozás a szerződésben
vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott
termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában
nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a
fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon
belül visszatéríteni.Társaságunk a tájékoztatási, valamint az Ön által
esetlegesen megfizetett összeg visszatérítésére vonatkozó kötelezettségeinek
haladéktalanul és maradéktalanul eleget tett.
Tájékoztatjuk arról is, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § a) pontja szerint fogyasztó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy. Az Ön által megrendelt könyvek mennyisége, és az ugyanazon fajtájú könyvek több példányára leadott megrendelései igazolják, hogy Ön gazdasági érdekből, nem pedig gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében járt el. A fenti ügylet szempontjából Ön nem minősül fogyasztónak, a megrendelésére - a fogyasztóvédelmi jogszabály személyi hatálya hiányában - nem a fogyasztóvédelmi jogszabályok, hanem a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) rendelkezései vonatkoznak.
Tájékoztatjuk arról is, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § a) pontja szerint fogyasztó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy. Az Ön által megrendelt könyvek mennyisége, és az ugyanazon fajtájú könyvek több példányára leadott megrendelései igazolják, hogy Ön gazdasági érdekből, nem pedig gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében járt el. A fenti ügylet szempontjából Ön nem minősül fogyasztónak, a megrendelésére - a fogyasztóvédelmi jogszabály személyi hatálya hiányában - nem a fogyasztóvédelmi jogszabályok, hanem a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) rendelkezései vonatkoznak.
A Ptk. 200. § (2) bekezdésének utolsó mondatat alapján a nyilvánvalóan a jó
erkölcsbe ütköző szerződés semmis.
Megítélésünk szerint Ön a megrendelést biztosító jogait nem
rendeltetésszerűen, hanem azok társadalmi céljával ellentétesen gyakorolta.
Véleményünk szerint magatartása rosszhiszemű volt, tudta, hogy internetes
áruházunk működése során hiba történt, a legfeljebb 80% árengedményt biztosító
akciónk keretében 1 forintért nem lehet könyvet vásárolni, az erre vonatkozó
vételár- adatok adat tévesek.
Ön az Alexandra ONLINE rendszerhibáját nagyobb mennyiségű könyv
felhalmozására, gazdasági előnyök megszerzésére kívánta felhasználni, ezen
körülményt az Alexandra terhére keletkezhető kötelezettségekkel összevetve
megállapítható, hogy az így megkötött szerződést az általános társadalmi
megítélés is egyértelműen tisztességtelennek, elfogadhatatlannak, nyilvánvalóan
a jó erkölcsbe ütközőnek minősíti.
A Ptk. 234. § (1) bekezdése szerint a semmis szerződés érvénytelenségére -
ha a törvény kivételt nem tesz - bárki határidő nélkül hivatkozhat. A semmisség
megállapításához külön eljárásra nincs szükség. A
Ptk. 237. § (1) bekezdése értelmében érvénytelen szerződés esetében a
szerződéskötés előtt fennállott helyzetet kell visszaállítani.
A fentieken
túl a Ptk. 201.§ (2) bekezdése alapján is érvénytelen lenne az Ön megrendelései
alapján létrejövő szerződés, hiszen a hivatkozott jogszabály értelmében ha a
szolgáltatás és ellenszolgáltatás között anélkül, hogy az egyik felet az
ajándékozás szándéka vezetné, a szerződés megkötésének időpontjában feltűnően
nagy az értékkülönbség, a sérelmet szenvedő fél a szerződést megtámadhatja.
Figyelemmel a szolgáltatás (könyvek értéke) és ellenszolgáltatás (vételár)
közötti feltűnően nagy értékkülönbségre, valamint arra, hogy Társaságunkat a
kifogásolt ügylet megkötésekor nem az ajándékozás szándéka vezette, az Önnel
kötött szerződést érvénytelennek tekintjük, megrendeléseit ezen okból sem
teljesítjük.
Kérjük a fentiek szíves tudomásulvételét.
Sokáig
gondolkodtak azon, hogy mit írjanak azoknak, akik továbbra is kitartanak
amellett, hogy a megrendelt, és visszaigazolt könyveket jogosan követelik. Valószínű
ügyvéd, vagy ügyvédek csoportja dolgozott azon, hogy hogyan intézzék el ezt a
számukra igen kellemetlen ügyet. Elképzelhető, hogy a megrendelők között voltak
olyanok, akik anyagi érdekből rendeltek, de nem hiszem, hogy akkora tömegről
van szó, hogy nem lett volna lehetőségük mindenkinek külön választ küldeni, és
a becsületes, normális mennyiségű könyvet rendelő, jóhiszemű vevőket nem
kellett volna megrágalmazni, meggyanúsítani. Íme, a legfelháborítóbb részlet:
„Az Ön által
megrendelt könyvek mennyisége, és az ugyanazon fajtájú könyvek több példányára
leadott megrendelései igazolják, hogy Ön gazdasági érdekből, nem pedig
gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében járt el. A fenti ügylet
szempontjából Ön nem minősül fogyasztónak, a megrendelésére - a
fogyasztóvédelmi jogszabály személyi hatálya hiányában - nem a fogyasztóvédelmi
jogszabályok, hanem a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a
továbbiakban: Ptk.) rendelkezései vonatkoznak. ”
Ugyanis nem
rendeltem semmiből kettőt, sem többet. Mindenből 1 darabot rendeltem, összesen
18 darab könyvből. Úgy vélem, teljesen normális fogyasztó vagyok. Könyves
bloggal, aki sokat olvas, tehát a 18 könyv nem olyan nagy mennyiség nálam. Gazdasági
érdek???? Miféle gazdasági érdekből?
Rosszhiszemű
volnék? Miért? Honnan kellett volna
tudnom reggel, hogy ez rendszerhiba? Miért ne hihettem volna, teljesen
jóhiszeműen, hogy 1 forintért adnak könyveket, ha egyébként 80-90%-os leárazás
is volt?
Miért nem
rendelek többet a hálózattól? Mert válogatás nélkül minden vevőt egy kalap alá
vettek, és minden vevőt megfenyegettek, megvádoltak, megrágalmaztak. Nem
számított, hogy mit és mennyit rendeltem, nem számított, hogy kulturáltan
leveleztem, hogy évek óta rendszeres vásárlójuk vagyok, semmi sem számított. Ők
hibáztak, és én, a becsületes vevő viseltem ennek következményét. Ez a bánásmód
nekem nagyon nem tetszik, és olyan helyen nem vásárolok, ahol így bánnak a
törzsvevőkkel.
Íme a rendelésem, kommentárral, hogy MIÉRT is
rendeltem…volna:
A sirályfióka esete a
macskával, aki megtanította repülni: Sepúlveda, Luis
Tavaly olvastam a könyvet, és szerintem az egyik legjobb
gyerekeknek szóló mesekönyv. Örültem volna, ha a polcomon tudom.
A sziget :Hilderbrand,
Elin:
Molyon rengeteget hallottam róla, és egy forintér kész
főnyeremény. Na, mindegy, majd a könyvtárból kihozom.
A vád tanúja:
Christie, Agatha
Nem csalás, nem
ámítás:Christie, Agatha
Pókháló:Christie,
Agatha
Találkozás a
halállal:Christie, Agatha
Agatha Christie
krimikalauz: ( Avagy gyilkosságok ABC-ben ): Hadnagy Róbert; Molnár Gabriella
Az A. C. könyvek az unokatestvéremhez kerültek volna, ő nagy
fan és biztosan örült volna neki. Mivel Bristolba utazásom előtt volt a
rendelés, gondoltam még ide is ér, és vihetek neki meglepetés könyvet… vittem
is, csak rendeltem máshol.
Egy nap: Nicholls,
David
Szintén nagyon sok jót hallottam róla, meg a filmről is, és
filmnézés előtt gondoltam elolvasom. Hát, azóta sem vettem meg, és egyelőre azt
sem tudom, majd mikor fogom olvasni
Elveszett mesék
könyve: ( Középfölde históriája I-II. ) : Tolkien, J. R. R.
Tolkien nekem nagy kedvencem. A Gyűrűk Ura óta tervben van,
hogy olvasom, annyira örültem, hogy megvásárolható, és olcsón.
Firmin: ( Egy
alvilági élősdi kalandjai a nagyvárosban ) :Savage, Sam
Szintén molyos értékelések után döntöttem úgy, hogy
olvasnám…
Hattyútolvajok:
Kostova, Elizabeth
Az egyik kolléganőm mesélt annak idején rengeteg jót róla.
De az ára ijesztő volt…a vastagsága is, de a saját könyveknél nincs határidő,
meddig olvasom el.
Japán:( Utazás előtt,
alatt, után ... helyett? )
Japán mániás vagyok,
körülbelül 200 könyvem van a témában, ez még hiányzott a gyűjteményemből.
Sandman, az Álmok
Fejedelme: A babaház – Képregény: Gaiman, Neil
Sandman, az Álmok
Fejedelme: Párák évszaka – Képregény: Gaiman, Neil
Sandman, az Álmok
Fejedelme: Álomország – Képregény: Gaiman, Neil
Gaiman, az egyik kedvenc íróm, rengeteg könyvét olvastam
már. Az első és második részét olvastam a Sandmannak is, gondoltam, akkor, ami
olcsó azt megrendelem, így olvashatom is és a polcom dísze is lesz.
Skócia: ( Utazás
előtt, alatt, után ... helyett? )
Anyukámék mennek egy hónap múlva Skóciába, gondoltam nem
lenne rossz, ha egy útikönyvünk legalább lenne a témában, előre olvasnánk meg
hasonlók.
Sziddhárta: Hesse,
Hermann
Évek óta várólistás könyv, és szép kiadás lett volna. No,
mindegy, majd a könyvtárból.
Örökség-Almanach: (
Útmutató A-tól Z-ig az Eragon-sorozat világához ): Macauley, Michael
Apukám olvasta az Eragon sorozatot, és nagyon szerette,
gondoltam meglepem ezzel az összefoglaló kötettel, úgyis szeptemberben van a
születésnapja.
Tehát ez, a nagyobb
mennyiségű könyv felhalmozására, (az Alexandra szerint. Örültem, hogy annyiért sikerül
megvennem, hittem a készletfoglalásnak, bíztam az oldalban. Mi lett a vége?
Megvádoltak visszaéléssel, rosszhiszeműséggel…
Hogy miért is ragaszkodom ennyire a rendelésemhez? ... Könyvtáros vagyok, minimálbérrel....
Alexandra,
így nem szeretlek.
20 megjegyzés:
Felháborító, amit művelt a kiadó! Rendszerhiba ide, vagy oda, a becsapott vásárlókat valamilyen módon kompenzálni kellett volna. Megértem én, hogy Magyarországon egy könyváruház nem tudja megtenni, hogy 40-50 ezer forintos könyvcsomagot kiküldjön 18 forintért (mint ahogy ezt külföldi áruházak ilyen esetben teszik), de akkor kiválaszt belőle egyet, és egy kedves levél kíséretében, elnézést kérve a kellemetlenségekért, elküldni a rendelőnek. Ez lett volna a vásárlóbarát, normális viselkedés.
Aztaaaa, ezt ki nem néztem volna belőlük...
Juj, ez most nagyon rosszul esett, pedig én is törzsvásárló vagyok és én is rengeteg könyvet vettem már tőlük az évek során boltból is, meg a webshopból is. Sajnálom, hogy így jártál, és ahogy olvastam a levelet még fel is háborodtam. Tényleg sajnálom, nem feltételeztem volna róluk ilyet. :(
Nem is annyira a dolog ténye a felháborító, hiszen tényleg nem várható el, hogy ha hiba miatt volt leárazva 1 Ft-ra a könyv, nem küldték ki, hanem ez a levél... ez kiborító és megalázó. Engem egy időben folyton szondáztattak az otthoni Alexandrából kifele menet, mondván "Ha ennyi időt eltölt a boltban, biztos a táskáját tömi meg könyvvel és lop". Na, akkor lett elegem, azóta a www.booker.hu - ról vásárolok, hiába kell 2-3 napot várni, mire megérkezik a csomag. Nem szekíroznak, nem vádolnak semmivel, és ráadásul nem kicsit olcsóbbak is, mint az emlegetett óriáscég... rá kéne jönni ezeknek a nagyoknak is, hogy minden vásárló érték.
Igazi vevőbarát megoldás! Az Alexandra kibírta volna, ha benyeli ezt hibát. Így sokkal nagyobb kommunikációs kára keletkezett. Hiába, ez már a nagyság átka. Elszakadtak a vevőktől, szívatják a kiadókat, mert megtehetik.
http://www.youtube.com/watch?v=bq8rTZoJiSk ( Jó, ezt azért már nem gondoltam komolyan.))
Cseppet sokáig tartott, mire eljutottál az Alexandra bojkottálásáig, de sohasem késő.
A könyves szakmákban dolgozók jó része nem véletlenül negligálja az A-hálózatot.
Felháborító a válaszlevelük stílusa. Eddig azt hittem, hogy a vevőkből élnek. Úgy tűnik van valami más bevételforrásuk, mert ilyen hozzáállással csak elijesztenek minden vásárlót.
Én csak egyet mondok:
booker.hu
Abban nem fogsz csalódni!
;o)
én is mondok egyet, rágalmazás, becsületsértés, minimum ezt a kettőt elkövették azzal, hogy gyanúsítgatnak... ha van jogász ismerősöd, akkor beszélj, vele, és simán rájuk kell ijeszteni egy levéllel... ;)
Ahogy Facebook-on is írtam a bejegyzésed alá: ámulok és bámulok. Nem tudok mit kezdeni ezzel, ez hihetetlen és rettentően felháborító... Az alexandrát eddig(!!) jó könyvesboltnak tartottam, habár én libris vagyok, de mindig bosszankodtam hogy miért nem az alexandrába van törzsvásárlóm, mivel ott jobb és több akció volt, meg normálisabb könyvekre is. Hát most már nem bosszankodom.
Jézusom! Ki az a hülye, akik azt hiszi, hogy komolyan adnak könyvet 1 forintért?
Az Alexandra egy nagyon jó könyvesbolt, a saját hülyeséges miatt nem kéne ilyeneket írni.
Szeretettel: Dorina
Kedves Dorina,
Nos az, hiszi azt, hogy komolyan adnak 1 Ft-ért könyvet aki vett már ennyiért. Ugyanis a Delta Vision ad ennyiért könyvet, és vettem is már tőlük, és tényleg 3 Ft-ot utaltam, 3 darab könyvért. Tehát teljesen reális azt hinni, hogy ennyiért adnak.
De maga a poszt, nem azt vitatja, hogy lehet-e ennyiért adni, és hogy hülye-e az aki elhiszi, hogy ez akció. Hanem azt, hogy az Alexandra olyan hangnemet üt meg a vásárlókkal szemben ami nem volna megengedett. Legalábbis ha akar még vásárlókat.
Ráadásul ez egy szerződés, ami az Alexandra és közöttem jött létre, tehát kötelező lett volna teljesíteni a szerződésben vállaltakat.
Semmis szerződés alapján ne állj elő követelésekkel!
Annyiszor jött fel ez a bejegyzés különböző helyeken hogy most már muszáj hozzászólnom. Engem sem tudott ez elriasztani az Alexandrától. Azért nem mert 1 ft-ért könyvet kapni valljuk be manapság nem túl gyakran lehet - nem vitatom,hogy te tudtál de akkor is ritka és ha elővesszük a józan paraszti eszünket,akkor nem egy ekkora áruház fogja szinte ingyen egy akció keretében utánunk dobálni a könyveket. Minden évben gondolom több ezren rendelnek ebben az akcióban is, szóval van bevételük bőven anélkül hogy ilyen méretű raktárkisöpréseket csinálnának.Én biztosan vártam volna a rendeléssel hogy tényleg 1 forint-e az az 1 forint,nem pedig beugrani egyből egy hibásan működő rendszerenek, aztán meg siránkozni, hogy mégse (most komolyan: a rendelésednél volt olyan könyv, ami amúgy négyezer ft körül lenne, és valószínű, hogy pont ezt fogják szinte ingyen adni). A levelet meg kár volt megírnod, nem tudom, milyen válaszra számítottál (bár őszintén valóban erős volt, amit írtak, nem is kicsit - ebben igazat adok).
Nem vitatkozni akarok, csak leírtam a véleményem a dolgokról, mert már nem tudtam kikerülni ezt a témát. Nyugodj meg, lépj tovább, mindenki kis keresetből él, de ez akkor is túl szép lett volna, hogy igaz legyen, ezt te is beláthatnád... Vannak még jó könyves akciók, ahol rengeteget lehet spórolni, úgyhogy nem panaszkodhatunk (pl. az Alexandra nyári akciói mindig ilyenek számomra).
Én a helyedben felhívnám a fogyasztóvédelmiseket, hátha mondanak valami okosat, hogy az ilyen helyzetekre mi vonatkozik...
http://www.nfh.hu/
Puszi: Timus
Kedves Névtelen (basszus, miért nem lehet felvállalni a neveteket, no mindegy)
Ha józan paraszti ésszel gondolkodik az ember akkor Pont az ilyen nagy multik engedhetik meg maguknak az ilyen akciókat. Tekintve a kicsiknek nincs akkor nyereségük.
Nos, őszintén eszembe sincs azt mondani, hogy ne vásárolj az Alexandrától, ne használd ki az akciót (bár akkor akár a 80%-osra is jöhet egy ilyen levél, hogy gazdasági érdekből teszed, ha nagyobb mennyiséget rendelsz!)
Nem a vásárló dolga, hogy megítélje, vajon rendszerhiba vagy a kereskedő döntése, hogy 1 Ft-ért kínál könyveket. A vásárló dolga az, hogy amikor a kereskedő ajánlatát látja, eldöntse, él-e vele vagy sem. Jeffi élt vele, rendelt 1 Ft-ért könyveket. Ezek után az Alexandra csak ne kezdjen el vádaskodni meg rágalmazni, nyelje le szépen, hogy így járt, főleg, ha saját véleménye szerint 8 és 10 között állt fent a rendszerhiba, Jeffi meg 10:55-kor kapta meg a készletfoglalásról szóló e-mailt.
Jeffi, én is a fogyasztóvédelemhez fordulnék, halljanak már erről a történetről! Önmagában az is gáz, hogy nem adták oda a könyveket annyiért, amennyiért kikerültek az oldalra, de ez az e-mail minősíthetetlen.
Naiv aki 1 ft-ért akar könyvet venni: ha előre beharangozza a webáruház hogy figyu 1 ft-ért lesznek a könyvek, akkor oké,de itt max 90%os akcióról volt szó. Számolj már utána hogy egy 4000 ftos könyvnek a 90% mikor lesz 1 ft, mert szerintem sose...Szóval lehetett sejteni, hogy mivel max 90%ról szól az akció,ez rendszerhiba lehet,nem fognak saját zsebre jótékonykodni.
De mindegy,a te/ti dolgotok,engem nem érdekel tovább a téma.
Hozzátenném az Alexandra elvileg évek óta veszteséges :/
Kedves Alexandra,
Én azt elhiszem, és tudom is, ettől még nem megengedett, az a hangnem amit az Alexandra megengedett magának. Lehet nem véletlen veszteséges...
Megjegyzés küldése