Ugrás a fő tartalomra

2. Blogszületésnap - Eredményhirdetés



Eljött az igazság pillanata. Na jó, nem az igazságé, hanem a sorsolásé. Egy hete hirdettem nyereményjátékot, a blog 2. Születésnapja alkalmából. Két egyszerű kérdést tettem fel. Rossz válaszok nem voltak, nem lehettek.  Kivételesen csak egy valaki nem tudta értelmezni a szabályokat, így csak egy embert kellett likvidálnom a sorból. Illetve volt egy trió, aki szerintem ugyanaz az ember, csak az összes rokoni email címét használta. Ami persze nem gond (bár etikátlan), de legalább pontosan olvasta volna el a kérdéseket. Ugyanis, az első kérdésnél még más-más könyveket adott meg a másodiknál, ahol viszont a meghatározó könyvek lettek volna a kérdések, ott ugyanaz lett mind a hármójuknak. Nem vagyok gonosz, nem zártam emiatt ki, de azért reménykedtem benne, hogy olyan kapja, aki legalább minimum elgondolkodott a kérdésen, és úgy válaszolt.
 És akkor a sorsolásról. Az emailek érkezési sorrendbe bekerültek egy külön mappába, majd egy random embertől (Bettitől) kértem egy számot 1 és 34 között (ennyi jelentkező volt), az így kapott számú játékos nyert! És amikor megnyitottam újra az emailjét elmosolyodtam. Ő eleve nagyon rendes volt, szépen kifejtette a válaszokat, és nem mellékesen szimpatikus is, bár molyos nevet nem adott meg, de remélem molyon is fenn van :)
Nem csigázom tovább az embereket a nyertes:   Török Tímea, akivel hamarosan fel is fogom venni a kapcsolatot.

Egy kis statisztika, hogy milyen válaszok érkeztek.
Ha azt kérik tőled, ajánlj ifjúsági könyvet, mely két könyv jut először eszedben, amit egy 10+ éves gyereknek mindenképpen el kellene olvasnia?

Messze fölényesen vezetett a Harry Potter sorozat, legtöbb jelentkező nem tudott konkrét kötetet mondani. Sokan szavaztak még az Abigélre, a Kis herceg is többször előjött, és a Tüskevár is. A kötelezők amúgy elég jól taroltak, de itt a polc az összes említett könyvről:


Mely két könyv volt, ami meghatározta a gyermekkorod, amik szerinted nagy hatással voltak, akkor és ott rád, amikre még ma is szívesen gondolsz vissza.

Szintén rengeteg válasz jött erre a kérdésre is. Meglepő mód szintén a kötelezők taroltak, de itt azért már több könyv került fel a polcra. Meglepő volt számomra, hogy az Alkonyat például bekerült. Ellenérzésem van azzal a sorozattal, de hát valakinek olyan az Alkonyat, mint nekem a Harry Potter, meghatározó élmény ami elkísér egész életemben.

Itt a polc amin összegyűjtöttem miket jelöltetek:
Meghatározó könyvek


Örülök, hogy ilyen sokan válaszoltak a kérdésekre. Külön köszönöm azoknak a válaszát, akik kifejtették, megmagyarázták a jelölésüket. Öröm volt olvasni, öröm volt a polcokat is elkészíteni. Van pár olyan könyv amire így felhívták a figyelmemet, talán el is olvasom majd őket. Minden esetre mindenkinek köszönöm a játékot. :)

Megjegyzések

Andi üzenete…
Gratulálok! És köszi a játékot!
Lilien üzenete…
Köszönöm szépen mégegyszer! :) És most jól megkavarlak még egy névvel, mert Lilien a blogokon használt nevem... sebaj, már megtaláltál molyon is.:)
Milyen kedveseket írsz rólam... én meg még azt hittem kiszaladsz a világból ha meglátod a kisregényem:))
Jeffi üzenete…
:D
Megzavarsz bizony, ennyi nevet észben tartani :)
Amúgy nem is szaladtam ki, de tény, hogy az Alkonyatot megmosolyogtam :D
Lilien üzenete…
Én is mosolygok magamon ne aggódj, de ha egyszer úgy volt nincs mit tenni :))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Margareta Magnusson: Végső rendrakás svéd módra

Joggal kérdezhető, hogy az ember 32 évesen, miért olvas olyan könyvet, ami arról szól, hogy miként takarítsd ki magad után, az életedet, hogy aztán a gyerekeidnek, unokáidnak, ne az maradjon meg belőled, hogy mennyi holmid volt, hanem az emlékek.  Hogy miért olvastam? Mert, miért ne? Ugyan nem tervezek meghalni, de ismerjük be, hogy a 21. században sem működik máshogy az élet, tehát hopp meghalhat az ember, akár minden előjel nélkül is. És be kell ismernem, ha valamikor bekövetkezik (mint tudjuk, a halál az egyetlen biztos pont az életünkben), akkor én sem szeretnék teher lenne. Sem a cuccaimmal, sem egyéb dolgaimmal. Plusz érdekelt, hogy erről miként gondolkozik Margareta. Cikket persze olvastam már vele, és az meglehetősen felkeltette az érdeklődésem a téma iránt, de szerettem volna ezt könyv formában is, kicsit bővebben elolvasni.  Ami mindenképpen megfontolandó, a könyv olvasása után, hogy bevezessek én is egy dobozt, hogy "HALÁLOM UTÁN KIDOBANDÓ" felirattal. Olyan do

Lauren Blakely: Kőkemény

G ondoltam, hogy a wellness-re valami könnyed kis könyvet fogok magammal vinni. Ezt a könyvet, már tavaly is néztem, hogy annyira gáz a borító, a fülszöveg és a cím, hogy ezt olvasnom kell. Persze pénzt nem vagyok hajlandó érte adni, de hála az égnek a közelemben kölcsönkérhető volt. Itt is, köszi AniTiger! Kezdjük is a külcsínnel, ha már így azt emeltem ki. Külcsín: 2/5 És meg is mondom mi ez a pontozás. Az 5 nálam az lenne, ha egy ütős és kellemes, a könyvhöz illő borítót kap a könyv, ha van egy szerkesztő, egy akárki, aki átolvassa a könyvet és kijavítja az elütéseket, és a helyesírási hibát, ha egy könyvet jó kézbe venni. Tehát ez lenne az 5 pontos külcsín. Jelen esetben, a borító botrányos, a kiadói marketing botrányos volt, a fülszöveg szintén botrányos. És igen, azért a helyesírást át kellett volna valakinek nézni. 2 pont, mert sokkal több elütést vártam. De körülbelül ennyi a pozitív dolog a könyv kivitelezésében.

Lukács Liza: Az éhes lélek gyógyítása

Hmm, jó is ez a könyv, meg nem is. Gyorsan végig lehet rajta futni, és vannak benne információk, de nekem, azaz érzésem támadt, hogy mond is valamit meg nem is. Anorexia és bulimia mondjuk jóval többet szerepelt benne, mint a túlsúly vagy túlevés például. És kétlem, hogy az emberek nagyobb százalékát sújtaná ez a két betegség, és nem a túlsúly, és túlevés…  Minden esetre érdekes könyv. Érdemes elolvasni, mert egy csomó fontos dolgot megtud az ember. Mint például, hogy az evés az emberek egy hányadában úgy működik, hogy esznek, mert unatkoznak, vagy esznek, mert szomorúak, vagy esznek, mert vidámak. Amúgy én általában a hangulat kompenzáláskor könyvet szoktam venni nem enni. Ennek ellenére nem mondom, hogy nincs mit csiszolni a saját életmódomon, és nincs helye annak, hogy változtassak. Már csak anyagi és egészségügyi lehetséges problémák miatt is.  Ami viszont nekem kicsit abszurd volt, hogy vannak emberek, akik havi x száz ezer forintot költenek kajára (már ez is abszurdum az é